Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Corvus Kft., mint vállalkozás tulajdonában és üzemeltetésében álló www.szakacskabat.hu honlapon keresztül történő megrendelésre, vásárlásra, elektronikus szerződésre vonatkoznak.

A szakacskabat.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. A szerződés nyelve magyar.

  

Szolgáltató

A webáruház szolgáltatója a Corvus Kft. (továbbiakban: szolgáltató).

A szolgáltató székhelye: 2100 Gödöllő, Fürdő utca 19.

A szolgáltató levelezési címe: 2100 Gödöllő, Pf. 203.

Adószám: 104063662-13

Bankszámlaszám: 65100266-11027896

Számlavezető pénzintézet: Pátria Takarékszövetkezet

Cégjegyzékszám:13-09-065842

Bejegyezve: Pest Megyei Bíróság, mint cégbíróság által

E-mail cím: vevoszolgalat@szakacskabat.hu

Kapcsolattartó neve: Simon Gábor

Tárhely szolgáltató neve, székhelye: DOX Tárhely Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11-15.

Tárhely szolgáltató e-mail címe: kontakt@dox.hu

   

A vásárlás menete

A megrendelések leadása a szakacskabat.hu webáruházban kizárólag az áruház online felületén lehetséges. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.

A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A webáruházban leadott megrendelést a szolgáltató csak akkor tudja befogadni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési adatok esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

A megrendelésről minden vásárló automatikus visszaigazolást kap elektronikus formában (e-mail-ben) 24 órán belül. Az e-mail üzenet tartalmazza a megrendelt termék megnevezését, darabszámát, a választott fizetési módot és a vevő adatait, a termék vételárát és más esetleges díjakat, pl. a szállítási költség díját. A visszaigazolás nem jelenti a vásárló vételi ajánlatának elfogadását.

A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a szolgáltató a megrendelés lezárásakor tájékoztató e-mailt küld, amelyben értesíti a vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról.

Vevőnek a rendelését a leadás napját követő napon 9 óráig van lehetősége lemondani vagy módosítani a vevoszolgalat@szakacskabat.hu e-mail címen.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy hiába mutat a készletrendszer valamely termékből raktárkészletet, ha azt a csomagolás alkalmával minőségi hibásnak vagy sérültnek ítéljük, akkor nem kerül kiszállításra vásárló részére. A szolgáltató ilyenkor az esetlegesen előre átutalt ellenértéket 8 napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatosan a vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy termékeink jellemzőit pontosan jelenítsük meg, beleértve a színeket is. A látott színeket ugyanakkor a vásárló számítástechnikai rendszere határozza meg, és nem tudjuk garantálni, hogy a számítógép pontosan jeleníti meg a színeket.

  

Árak

Az oldalon feltüntetett árak minden esetben bruttó árak és forintban értendők. A szállítási költséget a termékek ára nem tartalmaz.

A szolgáltató az árváltoztatást jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepelt.

  

Szállítási feltételek, határidők

A csomagok várható szállítási határideje 2-3 munkanap, bizonyos termékek esetében azonban ez hosszabb idő is lehet (5-7 munkanap).

A vásárló a rendelés leadásakor az alábbi kiszállítási módok közül választhat:

 

Személyes átvétel vevőszolgálatunkon

A vevőszolgálatunk címe: Gödöllő, Fürdő utca 19., mely hétköznapokon 9.00 és 16.30 óra között tart nyitva. A csomag összeállítása után értesítést küldünk e-mailben a vásárló részére az átvétel lehetőségéről. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség

 

MPL Futárszolgálat

A házhoz szállítást Magyarország területén az MPL futárszolgálaton keresztül biztosítjuk. A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítjük vásárlóinkat a csomag feladásáról.

Futárral történő szállítás esetén a szállítási költségek díja belföldre:

0 - 20.000 Ft közötti megrendelés esetén 990 Ft

20.000 Ft feletti megrendelés esetén a házhozszállítás INGYENES.

 

Mivel a futárszolgálat által a kiszállítás 08:00 - 17:00 óra között történik, ezért arra kérjük a vásárlókat, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot legyenek kedvesek megadni. Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy és a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A vásárló köteles átvételkor a csomag sértetlenségét és a termékek darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Amennyiben a csomagolás sérült jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát.

 

Külföldi címre történő szállítást webáruházunk nem vállal.

 

Átvétel Webox terminálokban

A Webox egy innovatív csomag átadó-átvevő rendszer. A Webox terminálok országszerte bevásárlóközpontoknál, benzinkutaknál, élelmiszer áruházaknál vannak elhelyezve, hogy biztosítva legyen az állandó és biztonságos hozzáférés a nap 24 órájában, a hét minden napján. A Webox terminálok előnye, hogy nincs sorban állás, adminisztráció vagy futárra várás.

Webox terminálok elhelyezkedéséről itt tájékozódhat.

Amint a csomag megérkezett a kiválasztott terminálra, SMS-ben és e-mailben kap a vevő értesítést az egyedi nyitókódról. Ezután bármikor átvehető a csomag, de csak az SMS/e-mail üzenet elküldésétől számított 72 órán belül. Amennyiben utánvétes fizetés került kiválasztásra a csomag ellenértéke a Webox terminálkon bankkártyával fizethető. A termináloknál készpénzzel történő fizetés nem lehetséges. 

További információ erről a lehetőségről a Webox oldalán olvasható.

A Webox terminálokon keresztül történő szállítás díja:

0 - 20.000 Ft közötti megrendelés esetén 699 Ft/csomag

20.000 Ft feletti megrendelés esetén a házhozszállítás INGYENES.

 

Fizetés

A megrendelési folyamat során a vásárló az alábbi fizetési módok közül választhat:

  

Banki átutalás  (előre utalás)

Vevő a rendelését követően a megrendelt termékek ellenértékét és a felmerülő szállítási költségek díját előre átutalja az alábbi bankszámlaszámra:

Pátria Takarékszövetkezet 65100266-11027896

A kedvezményezett neve: Corvus Kft.

A közleményben kérjük feltüntetni a rendelés számát, melyet rendelés visszaigazoló e-mail tartalmaz.

Egy rendelés akkor számít kifizetettnek, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett számlánkra. Amennyiben Vevő ezt a fizetési módot választja, úgy a rendelés leadásától számított 1 héten belül van lehetősége a tranzakció lebonyolítására, ellenkező esetben a rendelés lemondottnak minősül és törlésre kerül.

  

Utánvét

MPL futárszolgálattal történő kézbesítés esetén a Vevő (Címzett) a csomag átvételekor fizeti ki a megrendelt termékek + a szállítási díj együttes összegét a futárnak.

Webox terminálra történő kézbesítés esetén a terminálnál bankkártyával történik a termékek és a szállítási díj együttes összegének a fizetése. A termináloknál készpénzzel történő fizetés nem lehetséges.

  

Bankkártyás fizetés

Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. (Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013.) Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion Zrt. fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Webáruházunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nem jut birtokába, abba betekintést nem nyer.

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet: MasterCard, Maestro,Visa, Visa Electron, American Express

 

Készpénz

Személyes átvételt választó vásárlók az áru átvételekor készpénzben tudják a megrendelt termékek ellenértékét vevőszolgálati irodánkon kifizetni.

Valamennyi vásárlásról számla kerül kiállításra a vásárló által megadott számlázási névre és címre, mely a megrendelt termékekkel együtt kerül a vásárló részére elküldésre, átadásra.

  

Hibás teljesítés

Amennyiben a vásárló nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy a kiküldött termék hibás, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul jelezze vevőszolgálatunk számára. A hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük. Hibás teljesítés esetén a vevő elállhat a vásárlástól vagy kérheti a hibás termék cseréjét.  A hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után a szolgáltató szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos minden költséget.

Amennyiben elérhető a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő 3 munkanapon belül feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, a visszaküldött termék árát visszautaljuk a vásárló részére, amennyiben más termék nem szerepelt a kosarában, akkor a szállítási díjat is visszautaljuk a vásárló részére.

 

Elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek házhoz szállítás esetén a futártól való átvétel napját, személyes átvételnél a pénztárbizonylat kiállításának időpontját értjük. Az elállási határidő a kézhezvételtől számított 14 nap elteltével jár le.

Elállás esetén a vásárló az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél formájában az alábbi címre:

Corvus Kft. 2100 Gödöllő, Fürdő utca 19.

e-mail: vevoszolgalat@szakacskabat.hu

Elállási nyilatkozat minta letölthető itt.

A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Elállás esetén a vásárló a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban a Megrendelő nevének feltüntetésével köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül saját költségén visszaküldeni a Corvus Kft. 2100 Gödöllő, Fürdő utca 19. szám alatti címére.

A termék ellenértékét, valamint a szállítási költséget (ha volt) legkésőbb a visszaszolgáltatási kötelezettség teljesítését követő 14 napon belül térítjük vissza utalással, a vásárló által megadott bankszámlára.

Szállítási költséget a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza, ha az elállással érintett termékekkel együtt más olyan termék is kiszállításra került amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával a szállítási költség nem kerül visszatérítésre.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

  

Szavatosság, garancia

Jótállás, termékszavatosság, kellékszavatosság tekintetében a Polgári törvénykönyv, a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet és a 45/2014. (II.26) Kormányrendelet előírásai az irányadók.

A jelenleg érvényben lévő szabályozás szerint az általunk forgalmazott munkaruházati termékekre 12 hónap kellékszavatosságot biztosítunk. A hibás termékeket ez idő alatt a hiba mértékétől függően javítjuk vagy cseréljük, amennyiben Ön a terméket rendeltetésszerűen, ruházatba belevarrott kezelési útmutatót követve használta. Amennyiben a hibás termék nem javítható és nem is cserélhető, a vevő kérheti a vételár visszatérítését vagy a termék árát levásárolhatja áruházunkban.

A nem rendeltetésszerű használatból származó kárért felelősséget nem vállalunk.

Kérjük, amennyiben a rendelt termékkel kapcsolatosan minőségi kifogása van, írásban jelezze azt a vevoszolgalat@szakacskabat.hu e-mail címen, és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőket illetően. A hibás árut minden esetben a Vevő saját költségén köteles visszajuttatni Vevőszolgálatunkra. A visszaküldött termék mellé minden esetben kérjük csatolni a termék vásárlásakor kapott számla másolatát és a hiba rövid leírását. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

   

Panaszügyintézés

Amennyiben a vásárlónak a teljesítéssel kapcsolatban valamilyen kifogással szeretne élni, panaszát a vevoszolgalat@szakacskabat.hu e-mail címen, vagy levél útján közölheti.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) rendezése érdekében a vásárló kezdeményezheti békéltető testület eljárását. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Pest Megyei Békéltető Testület

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240

Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Valamennyi, az országban működő békéltető testület jegyzéke elérhető itt.

  

Hírlevél

Amikor a vásárló a weboldalon regisztrál lehetősége van feliratkozni hírlevél szolgáltatásunkra.

A vásárló bármikor leiratkozhat a Hírlevél szolgáltatásunkról az erre szolgáló linkre kattintva vagy a vevőszolgálatnak eljutatott e-mailben jelezheti ezen szándékát.

 

Hűségprogram

Hűségprogramunkkal a visszatérő vásárlók hűségét szeretnénk megköszönni, illetve arra ösztönözni őket, hogy újból látogassanak el webáruházunkba. A hűségprogramunk kizárólag a regisztrált vásárlók számára érhető el, regisztráció nélküli vásárlás esetén hűségpontok nem kerülnek jóváírásra. Hűségpontokat gyűjteni és felhasználni csak interneten leadott, on-line vásárlással lehet. Telefonon vagy e-mailben leadott megrendelések után nem jár hűségpont! 

Minden elköltött 100 forint után 4 hűségpont kerül jóváírásra, és minden hűségpont 1 forintot ér a következő vásárlásnál.

Az összegyűjtött hűségpontok 365 napig használhatóak fel, 365 nap után törlésre kerülnek.

  

Hűségpontok beváltása:

A vásárlások során gyűjtött pontok összeadódnak és a vásárló döntheti el, hogy mikor szeretné felhasználni azokat.

Az összegyűjtött hűségpontokat a vásárló felhasználásuk előtt kuponra tudja átváltani, a vásárlói fiókba való belépést követően a Hűségpontok menünél. A megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezését követően a kapott kuponkódot a megfelelő mezőbe beírva érvényesíthető a kedvezmény. Hűségpontok felhasználásakor a minimális rendelési érték 3.500 Ft.

 

Akciós termékek vásárlása után nem jár hűségpont.

A hűségpontok vissza nem téríthetőek, készpénzben ki nem fizethetők, kizárólag vásárláskor, a következő megvásárolandó termékek árába számíthatók be. A hűségpontok névre szólnak, át nem ruházhatók, azaz vásárlók között át nem adhatók. Hűségpont kizárólag a termékek vételára után jár, további szolgáltatási díjak (pl. szállítási díj,) után hűségpont nem jár.

  

Adatkezelési szabályok

A szolgáltató célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre. Arra az esetre, ha a szerződés teljesítéséhez a Szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe (futárszolgálat), a vásárló felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy ezen harmadik személy részére, a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja.

A vásárló az adatkezeléshez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatai helyesbítését, törlését. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. Törvény tartalmazza.

  

Egyéb rendelkezések

 A Corvus Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

 

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül. 

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016. november 6.